راه حل هایی ساده برای تقویت بینایی
راه حل هایی ساده برای تقویت بینایی
گیلاس و انگور نیز از نظر ترکیب با آب زغال اخته ، سبزیجات، سبزیجات برگ مانند، ماهی و روغن گیاهی مفید برای چشم هستند.

راه حل هایی ساده برای تقویت بینایی

به گزارش اسپوتنیک ،آندری سوروکین ، جراح چشم در مقاله ای غذاهای مفیدی را ذکر کرد که برای بهبود بینایی به بدن کمک می کند.

اسفناج مهمترین مزیت آن وجود آنتی اکسیدان لوتئین است که از چشم در برابر اثرات مضر نور خورشید محافظت می کند. اسید فولیک ، بتاکاروتن ، ویتامین های C ، K ، گروه B ، منیزیم و پتاسیم همه اینها در اسفناج نیز یافت می شود.

زغال اخته حاوی آنتوسیانین است که هنگام خواب بینایی را بهبود می بخشد. توت همچنین سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامین های A ، C و روی است که در شرایط کم نور به تطبیق بینایی کمک می کند. علاوه بر این ، زغال اخته حاوی ویتامین E است که “از ایجاد آب مروارید جلوگیری می کند.

تخم مرغ حاوی ویتامین های A ، B2 ، B5 ، B12 و E و همچنین اسیدفولیک ، سلنیوم ، کلسیم ، آهن ، پتاسیم ، روی ، منیزیم ، پروتئینهای کامل است که برای بهبود بینایی به انسان کمک می کند.

خوردن این میوه ها موجب جلوگیری چشمگیر از کمبود ویتامین در بدن است.

به صفحه تلویزیون یا صفحه کامپیوتر خود خیره نشوید، چون به فشار چشم کمک می کند.

هنگام کار با یک کامپیوتر، مانیتور را در فاصله ای مناسب، حدود ۱۸ تا ۲۴ اینچ دورتر قرار دهید. هر ۲۰ دقیقه یک بار با مکث پشت کامپیوتر به چشمان خود آرامش دهید. قبل از خواب، چشمان خود را از آرایش پاک کنید.

گیلاس و انگور نیز از نظر ترکیب با آب زغال اخته ، سبزیجات، سبزیجات برگ مانند، ماهی و روغن گیاهی مفید برای چشم هستند. یک رژیم متعادل و ورزش روزانه برای چشم ها به حفظ تقویت بینایی در طول زندگی کمک می کند.

غنیمتی شمر ای شمع وصل پروانه

وصل پروانه

رسید مژده که ایام غم نخواهد ماندچنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند من ار چه در نظر یار خاکسار شدمرقیب نیز چنین محترم نخواهد…
بیشتر بخوانید
۵/۵ (۱ Review)

راز طول عمر

متخصصان تغذیه در ایتالیا معتقد اند که پرهیز از پرخوری به حفظ طول عمر در سنین پیری کمک خواهد کرد. به گزارش اسپوتنیک، سیلویا ویتالی متخصص تغذیه در ایتالیا،...

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on telegram
Telegram